tiistai 26. maaliskuuta 2013

Putkiralli vol. 2

Facebookin tapahtuman mukaan osallistujia Halli Tehis Cupin toiseen osakilpailuun oli päälle 80, mutta ihmisiä JA KOIRIA oli varmasti satoja. Ainakin siltä se tuntui, kun siellä tungoksessa yritti mennä paikasta toiseen. Onneksi on pieni ja kiltti koira, niin ei ollut itsellä sen suurempia ongelmia. Älyttömän suosittuja on nuo HSKH:n järjestämät kokeet ja epäviralliset kisat, empä kyllä yhtään ihmettele. 

Omaan suoritukseen oon taas tosi tyytyväinen, tällä kertaa ensimmäinen kerta meni paremmin, toisen jätin kesken koska mulle tuli totaalinen aivopieru. Rata lähti hyvin ja olin juuri jonossa edelliselle koirakolle selittänyt järjestyksen kun he olivat unohtaneet sen. Ihan hassua, jo viidennellä - kuudennella esteellä unohdan täysin kaiken :D Sen mitä oon tehnyt, mitä oon tekemässä ja mitä pitäisi tehdä. Noh, tehtiin ihan omat pari putkea ja lähdettiin pois. Tässä kuitenkin video siitä ensimmäisestä kerrasta:


Laskeskelin, että meidän aika oli vähän alta 40sek, ja parhaan koirakon oli reilut 31sek. Putkiluokassa kaiken kokoiset ja -näköiset kisasivat keskenään.

Nyt vaan odotellaan, josko ajat tulisi nettiin, ja kuinka kauas jäätiin kärjestä kun ajat ynnätään yhteen :)

4 kommenttia:

  1. Tosi kivannäköistä putkirallattelua teillä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Mitä nyt vähän turhan pitkillä kaarroksilla varsinkin ekat tiukat käännökset. Vili pisti hepulijuoksuksi, parhaiten sen näkee kun se tulee suorasta putkesta ekaa kertaa oranssiin mutkaputkeen, mutta onneksi malttoi seurata ohjausta samalla :D Ainaskin oli hauskaa!

      Poista
  2. Yritin nähä sitä sun aivopierua mutta peitit sen lahjakkaasti :D OOte ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulle tässä tullukkaan aivopierua, tää meni ihan puhtaasti! :) Toisen kerran kun menin samalla radalle, niin aivot nollas, jätin kesken ja tehtiin oma loppu!

      Poista