maanantai 3. joulukuuta 2012

Minä olen nyt kummitustäti

Eilen oli pienen tyttösen nimijuhlat. Sain tärkeän roolin hänen elämässään, mistä olen hyvin ylpeä, minusta tuli kummitäti! Sain myös kaksi erityistehtävää, mitkä minun tulee opettaa Minealle, mutta onneksi hänen ruokavalioonsa ei vielä kuulu muuta kuin maito, muuten olisin pulassa ;) Vielä on aikaa harjoitella näitä!


Tänään on tokotreenit Vilin kanssa. Katselin tossa mun kalenteria, ja tää viikko näyttää aika kivalta. Tänään treenit, huomenna ei mitään. Tiistaina koitan saada jonkun meidän kanssa lähtemään Helsingin koirauimalaan iltapäivästä, vielä ei ole tullut yhtään ilmoittautumisia. Keskiviikko on myös tyhjä. Torstaina on vapaapäivä, koska on itsenäisyyspäivä. Sillon meillä on lenkkiseura varattu aamuksi. Agitreenit on peruttu, koska hallissa on kisat. Perjantaina mulla on lomapäivä. Aamusta meen Empulle, joka leikkaa ja värjää mun hiukset. Tarkoitus on leikata tää pitkä kutri nyt huomattavasti lyhyemmäksi ja värjätä taas punaisemmaksi, edellinen väri on haalistunut aikalailla kokonaan pois. Leikkauksesta vielä sen verran, että suunnitelmana on leikata koko reuhka mun otsatukan pituiseksi, mikä sekin on kyllä jo aika pitkä... Mitään polkkamallia ei siis ainakaan vielä ole tiedossa, vaikka joskus sellainenkin ajatus käy mielessä. Pe klo 17 futsaltreenit pitkästä aikaa. Lauantaina on messari (tällä nimellä minä kutsun näitä koiranäyttelyitä), ja illasta toimin lentokenttäkyyditsijänä. Sunnuntaina on messarin toinen päivä, johon aion myöskin mennä.

Nyt kaikki asiat tulee ihan epäjärjestyksessä, mutta sellainen mä vähän olen. Viikonloppu vietettiin pohjanmaalla äidilläni. Aika meni taas ihan liian nopeasti. Ajokelit meno-paluu oli suoraan sanottuna järkyttävät. Onneksi päästiin kuitenkin ehjin nahoin perille. On kuitenkin ihanaa, että vihdoin on lunta. Se vähän harmittaa, että pakkasta on välillä yli -15 astettakin, Vilin tassut ei tunnu kestävän lenkkeilyjä sellaisilla keleillä. Täytyy varmaan mennä naama punaisena ostamaan sille oikeasti jotkut tossut, mitkä pysyisi sen jalassa... Viime vuoden vanhat-pelisukat-sukkateipillä-kiinni-kyllä-toimii - ei kyllä toiminut.... 5min lenkkeilyn jälkeen jalassa oli enää yksi sukka ja sekin semmosta keinosysteemiä, että kylmä tuntui varmaan 7 kertaa pahemmalta.

Eilen (sunnuntaina) tein myös joulun kotiin. Osittain. Jouluverhot vielä puuttuu, niitä aion metsästää tänään jostain. Mielellään Tammiston kaupoista, koska aika on rajallinen. Aion käydä ainakin Bauhaussissa koska siellä oli viime vuonna yhdet kivat :D Millä todennäköisyydellä ne on siellä vielä tänäkin vuonna + että ne olisi vielä oikean pituiset. Ompelukoneeton haluaa valmisverhot.

Ei mulla nyt varmaan muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti