torstai 6. joulukuuta 2012

Jännittää

Huomenna on aika merkittävä päivä mun elämässä :D Leikkaan mun suojan, voisin jopa kutsua sitä haarniskaks, lähes puoleen siitä mitä se on nyt. Kyse on siis hiuksista. Mulla on pitkät hiukset, melkein takapuoleen. Oon enemmän sellainen pitkäthiukset-ihminen, siks mietin huomista niin paljon. Leikkaus on kuitenkin varmasti hyvä juttu. Täytyy laittaa ennen ja jälkeen kuvat, jos ei käy huonosti. Voi olla että rupeen hannaamaan, eikä leikkausprojekti etene. Siks onkin hyvä että kirjoitan siitä tänne, niin mun on nyt vähän niinkuin pakko :D
Aion myös värjätä, joko punaiseks tai ruskeeks. Tällä hetkellä punanen johtaa. Sillä värjäsin viimekskin. Nyt pakko yrittää nukkua. Mulla on muuten huomenna lomapäivä, joten alotetaan hiusprojekti heti klo10! Jännää! Toivottavasti ei tuu itku :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti