maanantai 24. syyskuuta 2012

Mölliagilityt Ojangossa

Nonni. Tuli vähän puolivahingossa mentyä osallistumaan sitten semmoiseen. Olin menossa katsomaan, tai no täytyy myöntää, että poltteli kyllä ajatus jo siinä vaiheessa että joskos pääsis koklaamaan miltä nuo "kisat" tuntuu... Kuiteski, olin menossa katsomaan Ojankoon epävirallisia agilitykisoja ja siinä sitten vaan sattui käymään niin että ilmoitin Vilin mölliradalle (x2).

Normaalisti sanoisin että jännitti vähän, mutta turha mun on ketään huijata, jännitti ihan älyttömästi, ja sen kyllä taisi huomatakki, olin aika tönkkö :) Rata oli 18 esteen mittainen ja mun mielestä tosi kiva. Vauhdikas ja selkeä. Kontaktit Vili juos pääosin läpi, höh. Jossain vaiheessa sain sitä vähän pysäytettyä siihen, mutta kahdella radalla ehkä kerran tai kaksi :D Mahiksia ois ollut neljästi :P Muuten menikin sitten ihan ok, varsinkin toinen rata, eka oli vähän semmosta jännityksen sekaista touhottamista. Molemmilla :D Vili siinä kävi talkootyyppejäkin komentamassa kun seisoskelivat vaan putken takana :D Selitykset sikseen, ja videota kehiin. Video on kun mentiin rataa ekaa kertaa.

Vilin ekat mölliagit

Ja tässä alla tulokset.

Tulokset

Siitä oon iloinen, että suoritukset oli oikeasti jopa vähän suorituksen näköisiä, kaiken näköistä touhottajaa nimittäin tuoltakin löytyi :) Mutta turha sitä on itteään muihin verrata, ainakaan tässä vaiheessa. Nyt vaan kontaktit tehotreeniin ja yhtään ei lipsuta niistä enää ;)

Kaikinpuolin oli tosi kiva kokemus nuo möllit ainakin HSKH:n järjestämänä. Kaikki toimi moitteettomasti ja mukavaakin oli. Oli kiva nähdä taitavia koirakoita, vielä en ymmärrä kaikkia juttuja, pisteytyksiä yms, mutta pikkuhiljaa...

Huomenna onkin aksatreenit! Niitä odotellessa.

Ps. Ennen ja jälkeen ratojen, kävin tekemässä kontakteja ja varsinkin jälkeen meni hienosti, pari kertaa jopa ihan itte tarjos, joten toivoa ei oo vielä menetetty! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti