keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Valmistautuminen

Onko jännittäminen valmistautumista? En mä mitenkään muutenkaan osaa valmistautua. 
Apua. 
Täytyykö mun nyt tehdä jotain, vai olla vaan tekemättä mitään?

Ei tässä nyt oo kyse mistään niin suuresta, että mun nyt jo pitäisi näin paljon jännittää.
Miksi mä ees jännitän? Ehkä siksi, että pelkään epäonnistumista
Mitä on ees epäonnistuminen? En keksi mitään, mikä tarkoittaisi sitä, että ollaan epäonnistuttu. En usko, että missään tilanteessa sanoisin, että me epäonnistuttiin.

Salaa haaveilin jo jostain kallonkutistajasta eilen, joka takoisi mun päähän järkeä ja veisi osan mun jännityksestä pois, mutta toisaalta tää on pistänyt mua väkisin pohtimaan, että mikä tässä nyt on tärkeintä.
Se, että ollaan mukana. Uskalletaan lähteä yrittämään. Ehkä jopa rohkaistaan muita heeleriharrastajia, kaikki eivät välttämättä uskoisi tai ole tietoisia, mihin kaikkeen tästä rodusta on!

Mä tiedän, että Vili osaa kaiken mitä lähdetään lauantaina tekemään ja ollaan saatu siitä todisteeksi myös ihan oikeita merkintöjä allekirjoituksineen meidän kilpailukirjaankin. Miksi en siis luottaisi siihen ja nauttisi tilanteesta?

Ensimmäistä kertaa ikinä on saatu heelerjoukkue tokon SM-kisoihin kasaan, se jos mikä on huikeata. Ensi vuonna ei välttämättä edes mahduta joukkueeseen, jos saadaan tällä muitakin harrastajia innostumaan!

Perjantaina lähden ajelamaan kohti Keski-Suomea, josta jatkan lauantaiaamuna matkaa Pieksämäelle. Ihanaa lähteä Vilin kanssa kahdestaan reissuun. Se kun ei turhia ressaa ja on ihan parasta matkaseuraa.

Lauantaista tulee pitkä ja ikimuistoinen päivä, kävi miten kävi. Lupaan nauttia tilanteesta, moikkailla kavereita, kierrellä kojuja ja ennen kaikkea pitää Vilin kanssa hauskaa. Parhaimmillaan voidaan palata kotiin koulutustunnuksen kanssa, pahimmillaan ilman sitä. Niillä ei juurikaan siis ole mitään eroa. Tai no, voidaanhan me tulla sieltä mitalit kaulassakin :D Se on niin pienestä kiinni, miten tuolla käy, eikä kaikkeen pysty millään varautumaan. 

Nyt siis turha ressaaminen pois minusta ja hymyharjoituksia tekemään! :D Nyt ei tehdä kuin pieniä harjoitteita silloin tällöin, ihan vaan muistutukseksi. Pari onnistumista, tai yksikin riittää jos se on hyvä ja thats it!

Palaan lauantaina, tai viimeistään sunnuntaina asiaan.

Onnea kaikille kanssakisaajille!


4 kommenttia:

  1. Tsemppiä kokeeseen! Mielenkiinnolla odottelen kisapostausta :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jännä nähdä minkälainen siitä tulee :D

      Poista
  2. Mun mielestä TE ootte kuitenkin kaikkein parhaimpia!!!
    T:Äiti

    VastaaPoista