tiistai 20. marraskuuta 2012

BARF

Nyt se on päätetty ja valmistautuminen aloitettu. Tänään vuorossa pakastimen sulatus, jotta saadaan sinne jotain mahtumaan. Ulkona ei kyllä ole pakkasta, että voisin pakasteet sinne heittää, mutta luulen keksiväni jotain.

MUSCH BARF <- Tuolta lisätietoa niille, ketkä eivät vielä tiedä mitä se barffaus tarkoittaa.

Tarkoituksena on siirtyä suoraan nappularuoasta raakaruokaan. Kirjoittelen tänne kaiken mitä vaan kerkeän ja muistan. Yritän myös ottaa kuvia tekstin lisukkeeksi.

Oon niin innoissani, että haluaisin samantien lähteä Murren Murkinaan ostoksille. Oon käynyt siellä Maaretin kanssa ostamassa Sonylle ruokaa ja huomasin, että siellä on hyvät valikoimat, ainakin näin aloittelijan silmälle ;) Mulla on sitäpaitsi niin kivoja kavereita, että ne neuvoo mielellään ja jakaa omia hyviä ja huonoja kokemuksia, en malta odottaa, että päästään aloittamaan!

3 kommenttia:

  1. Meiltä iso peukku tämän päätöksen johdosta! Niinkun tosta mun viimesimmästä barffaus-päivityksestä saattaa päätellä, niin mikään maailman mahti ei sais mua vaihtamaan takas nappulalle. :)

    Me jäädään innolla oottamaan ruokintakuulumisia teiltäkin!

    VastaaPoista
  2. Oonkin lueskellut sun blogista teidän barffauksesta, tosi mielenkiintoista tekstiä. :) Ja oikeestaan voisi sanoa, että sun Raw-postaus, varsinkin viimeinen lause, oli piste iin päälle! :D

    VastaaPoista
  3. Hahaa no huippua, että mun mäkättäminen sai edes yhden koiran ravintopuolen uusiksi! ;D

    VastaaPoista