perjantai 4. tammikuuta 2013

Vuoden ekat agitreenit

Muutaman viikon tauon jälkeen oli taas perhosia mahassa jo ennen aksatuntia, oli niiiiiin kiva palata touhuamaan sinne kentille yhdessä Vilin kanssa! J otti videopätkiä, joista ensimmäinen kuvaa kyllä niin meidän alkufiiliksiä. :D Lämmittelylenkkikin oli jo jotenkin hulvaton. Vili veti kuperkeikkaa vähän väliä, ts. liukui selällään lähes koko matkan kun pyöri ympyrää ja piehtaroi :D Treenit veti Henrika, ja oli kyllä hauska paluu, sanoinko sen jo? ;)


Sellainen aloitus. Mitäs siitä nyt kertomaan :D Tarkoitus on siis että Vilin takatassut jäisi puomin alastulossa puomille ja etutassut tulisi maahan, ja lähteä siitä saisi "vapaa" käskystä. Ekalla kerralla kaikki tassut oli puomilla, ja kun yritin vähän avittaa toistamalla "tassut" käskyn niin ne olikin kaikki sen jälkeen maassa. Vili tietää kyllä mitä pitäisi tehdä, taisi tulla ns. aivopieru ;) Tämän jälkeen se olisi halunnut ruveta leikkimään hippaa niinkuin näkyy :D

Tehtiin puomia myös kokonaisena esteenä, ei kannata kuulemma enää tehdä puolikkaina kun kokonainenkin menee ihan ok, jos ei ole kova vauhti. Mutta mun oma ajoitus on ihan retuperällään ja täytyykin nyt ottaa seKIN tehotreeniin, että pystyisin vaan jatkamaan matkaa jännittämättä jääkö Vili siihen kontakteille vai ei. Enhän mä voi vaan kävellä tossa noin. Olisin ees hölkänny :D


 MÄ HALUAN SEN VAPAATREENIKORTIN. Ens viikolla saa tietää vapautuuko niitä, päivystän sähköpostia koko maanantaipäivän.


Tässä tehtiin pientä sarjaa. Erityispeukun alaspäin saa mun valssi, joka tulee noin 20sek kohdalla. Se on ihan hidas, löysä ja ruma, jonka takia Vili kaarroskin on ihan jättisuuri.

Alla jo vähän parempi suoritus. Kaarros on huomattavasti tiukempi.


Sitten sama juttu vielä putkien kanssa.


Kyllä nyt onkin videontäyteinen postaus. Mutta ei se mitään. Viikonloppuja kaikille! Me lähdetään landelle, Keski-Suomeen jahtaamaan pupuja ja hirviä ja syömään lähes tuoreita hirvenluita ja kaikkea mitä sieltä vaan löytyy!

Ps. Jauhettu sian sydän kelpasi (kts. edellinen päivitys)! Hyvä.

4 kommenttia:

  1. Oi vähä ihana toi hepuli video :DD
    Kyl teil menee hyvi aksa et eiks ens kesänä sit porukalla agirotuun? :)Mä tulen vähintääkin katsomaan mut jos Indi ei olis sillo mammalomal jos sille ny sitä urosta vie löytyykään niin Indi on kans mukana tietty ja jos ei ole niin oon sit miettiny mulle varakoiraks tota mun vanhaa Oosaa ku sillä on kuitenki tota aksauraa nuoruudessa (Kokemuksena silläkin on jo 2008 agirotu :) ) Että kattoo ny mut toivottavasti mäkin pääsen sinne sit kisaileen :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Agirotuun lähdetään kyllä ilman muuta mukaan! Toivottavasti säkin pääset osallistumaan :) Toivon kyllä, että Indi olisi mammalomalla, joten Oosa voisi päästä verestämään muistoja ;)

      Poista
  2. Susta on tullu ahkera bloggaaja, enkä mä oo ees hoksannu sitä! Oon kuitenki nyt palannu takasin koirabloggaukseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä tulee kirjoteltua enempi, joskus taas sitten vähän vähempi, riippuu mitä touhuillaan :) Kiva kuulla! Kävikin itseasiassa jo heti lukasemassa ;)

      Poista