tiistai 25. kesäkuuta 2013

TOKO SM "must see"

Tietenkin meidän oma joukkue

Helena ja Hippu on heti alussa VOIssa

Pia ja Ruu melkein heti perään myöskin VOissa

Anna ja Muska taitaapi olla sauraavana AVOssa

Sitten me ALOkkaat (mahdollisuus TK1)

Ja melkein heti meidän perään Anna-Maija ja Hero samassa luokassa

Ensimmäinen numero meinaa sitä, monensia ollaan järjestyksessä. Toinen numero sitä, että mikä nro meidän selässä roikkuu ja kolmas on meidän joukkueen numero.

Keräsin tähän myös meidän rakkaimmat koirakaverit, mitä on pakko nähdä, jos vaan millään omilta ja joukkueen suorituksilta kerkeää.

Emmi ja Isla VOIssa

Maaret ja Sony AVOssa (mahdollisuus TK2)

Laura ja Detta  myöskin AVOssa

 Sekä muita poimintoja, pari mielenkiintoista rotua oli mukana, mitkä olisi kiva nähdä kentällä touhuamassa :)

AVOssa on karkeakarvainen mäyräkoira kisailemassa.

Silmääni osui myös EVLssä kisaava harmaa norjanhirvikoira. Meidän norjan harmaita olen itse lapsena yrittänyt "kouluttaa" tekemään yhtä sun toista temppua, kuitenkin tuloksetta. Ne ei ollut ollenkaan ahneita tai leikkisiä, mutta jokainen koirahan on yksilö, luulen että tämä "Roope" motivoituu jommasta kummasta, tuskin sitä voi metsällekään vapauttaa palkaksi ;)

 Aikamoinen sotku tästä tuli, mutta hyvä muistilista ainakin itselleni!

5 kommenttia:

  1. Moikka!
    Mulla on mennyt ohi milloin nämä TOKO SM kisat on??
    ps.ikävä!!!
    T:Äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt lauantaina ollaan heelerijoukkueella osallistumassa! :) Mä ostin kuule eilen handsfreen niin soittelen sulle, kun oon reissun päällä! Ikävä <3

      Poista
    2. Nyt lauantaina ollaan heelerijoukkueella osallistumassa! :) Mä ostin kuule eilen handsfreen niin soittelen sulle, kun oon reissun päällä! Ikävä <3

      Poista
  2. Roopella on oma blogikin, löytyy googlettelemalla, jos haluat käydä vilkaisemassa omistajan mietteitä. :) Muistaakseni on naksuttelemalla opettanut paljon.

    VastaaPoista